zapri

Registrirajte se i uštedite 5% pri vašoj prvoj kupovini. Registrirajte se ovdje! (u e-mailu, koji će vam stići nakon registracije, dobit ćete kod za popust koji se upisuje u zaključku narudžbe)

Povrat i zamjena proizvoda

Neoštećeni proizvod možete vratiti u roku od 30 dana od dana kupnje.

Ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti u roku od 30 dana od dana kupnje uz povrat novca. U tom slučaju proizvod mora biti neoštećen. Ako se odlučite za povrat molimo pošaljite nam e-mail na info@golia.hr s naslovom ” Povrat neoštećene robe u roku od 30 dana ”, razlogom zašto vraćate proizvod, vašim osobnim podatcima, telefonskim brojem i brojem računa.

Reklamacije tijekom jamstvenog roka

Ako postoje nepravilnosti u proizvodu koji je još uvijek pod jamstvom, prije slanja proizvoda na našu adresu, nazovite +385 (01) 6198 496 ili pošaljite e-mail na info@golia.hr. Naš servis će vam rado pomoći u rješavanju problema. Na temelju našeg iskustva, veliki broj pritužbi može se riješiti telefonskim razgovorom.

Ako vam naši djelatnici ne mogu pomoći putem telefona pošaljite proizvod na našu adresu Golia d.o.o., XI Vrbik 3, 10 000 Zagreb, s naznakom „Za servis” ili ga osobno donesite u našu tvrtku.  Priložite kopiju računa i opis problema (što nije u redu s proizvodom) te vašim osobnim podatcima (naziv, puna adresa, telefonski broj). Reklamacija će biti riješena besplatno u roku od 24 sata od primitka paketa. Ako ne možemo popraviti proizvod, zamijenit ćemo ga novim.

Za reklamacije proizvoda marke Medisana koje ste kupili preko drugih dobavljača, obratite se direktno tim dobavljačima.

Reklamacije izvan jamstvenog roka

Ako postoje nepravilnosti u proizvodu izvan jamstvenog roka, prije slanja proizvoda na našu adresu, nazovite +385 (01) 6198 496 ili pošaljite e-mail na info@golia.hr. Naš servis će vam rado pomoći u rješavanju problema. Na temelju našeg iskustva, veliki broj pritužbi može se riješiti telefonskim razgovorom.

Ako vam naši djelatnici ne mogu pomoći putem telefona pošaljite proizvod na našu adresu Golia d.o.o., XI Vrbik 3, 10 000 Zagreb, s naznakom „Za servis” ili ga osobno donesite u našu tvrtku.  Priložite kopiju računa i opis problema (što nije u redu s proizvodom) te vašim osobnim podatcima (naziv, puna adresa, telefonski broj). Odjel servisa će vas kontaktirati putem telefona i obavijestiti o trošku popravka. Nakon što potvrdite popravak, popravit ćemo proizvod što je prije moguće i poslati ga na vašu adresu. Proizvod se najčešće popravlja u roku od 24 sata od primitka paketa i dostavlja sljedeći radni dan na vašu adresu.

Kalibriranje tlakomjera

Našim klijentima osiguravamo dugoročno zadovoljstvo našim proizvodima, stoga vam pružamo besplatan pregled PiC Solution tlakomjera. Vaš tlakomjer će biti pregledan određenim uređajem koji pokazuje odstupanje mjerenja. Dopušteno odstupanje iznosi do +/- 3 jedinice. Ako je odstupanje veće, tijekom jamstvenog perioda, tlakomjer ćemo kalibrirati ili zamijeniti novim (ovisno o modelu). Izvan jamstvenog razdoblja baždarenje se naplaćuje.