Povrat i zamjena proizvoda

Neoštećeni proizvod možete vratiti u roku od 30 dana od dana kupnje.

Ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti u roku od 30 dana od dana kupnje uz povrat novca. U tom slučaju proizvod mora biti neoštećen. Ako se odlučite za povrat molimo pošaljite nam e-mail na info@golia.hr s naslovom ” Povrat neoštećene robe u roku od 30 dana ”, razlogom zašto vraćate proizvod, vašim osobnim podatcima, telefonskim brojem i brojem računa.

Reklamacije tijekom jamstvenog roka

Ako postoje nepravilnosti u proizvodu koji je još uvijek pod jamstvom, prije slanja proizvoda na našu adresu, nazovite +385 (01) 6198 496 ili pošaljite e-mail na info@golia.hr. Naš servis će vam rado pomoći u rješavanju problema. Na temelju našeg iskustva, veliki broj pritužbi može se riješiti telefonskim razgovorom.

Ako vam naši djelatnici ne mogu pomoći putem telefona pošaljite proizvod na našu adresu Golia d.o.o., XI Vrbik 3, 10 000 Zagreb, s naznakom „Za servis” ili ga osobno donesite u našu tvrtku.  Priložite kopiju računa i opis problema (što nije u redu s proizvodom) te vašim osobnim podatcima (naziv, puna adresa, telefonski broj). Reklamacija će biti riješena besplatno u roku od 24 sata od primitka paketa. Ako ne možemo popraviti proizvod, zamijenit ćemo ga novim.

Za reklamacije proizvoda marke Medisana koje ste kupili preko drugih dobavljača, obratite se direktno tim dobavljačima.

Reklamacije izvan jamstvenog roka

Ako postoje nepravilnosti u proizvodu izvan jamstvenog roka, prije slanja proizvoda na našu adresu, nazovite +385 (01) 6198 496 ili pošaljite e-mail na info@golia.hr. Naš servis će vam rado pomoći u rješavanju problema. Na temelju našeg iskustva, veliki broj pritužbi može se riješiti telefonskim razgovorom.

Ako vam naši djelatnici ne mogu pomoći putem telefona pošaljite proizvod na našu adresu Golia d.o.o., XI Vrbik 3, 10 000 Zagreb, s naznakom „Za servis” ili ga osobno donesite u našu tvrtku.  Priložite kopiju računa i opis problema (što nije u redu s proizvodom) te vašim osobnim podatcima (naziv, puna adresa, telefonski broj). Odjel servisa će vas kontaktirati putem telefona i obavijestiti o trošku popravka. Nakon što potvrdite popravak, popravit ćemo proizvod što je prije moguće i poslati ga na vašu adresu. Proizvod se najčešće popravlja u roku od 24 sata od primitka paketa i dostavlja sljedeći radni dan na vašu adresu.